Najpiękniejsze choinki na świecie 2017 roku

Najpiękniejsze choinki na świecie 2017 roku

Temat strojenia choinki niewątpliwie jest teraz na czasie. W zależności od tradycji, jedni już przystroili świąteczne drzewko a inni czekają z tym do 24 grudnia. U mnie w domu stoi dumnie już od tygodnia. To, jak choinka będzie udekorowana zależy od naszej fantazji. A jak wyglądają jedne z najpiękniejszych świątecznych drzewek na świecie? Zapraszam do mojego subiektywnego rankingu najpiękniejszych choinek 2017 roku. 


Nowy Jork, Rockefeller Center



Piękna, klasycznie przystrojona choinka zwracająca uwagę tym, że mierzy 23 metry i wisi na niej aż 50 tys. lampek. Świąteczne drzewko tradycyjnie zagościło przy Rockefeller Center po raz 85. Pierwszy raz miało to miejsce w 1931 roku kiedy Ameryka przeżywała kryzys gospodarczy. Wówczas, choinka mierzyła 6 metrów a robotnicy udekorowali ją puszkami i łańcuchami z papieru. 

Źródło: www.tygodnikplus.com

Paryż, Galeria Lafayette



Co roku największą choinką w Paryżu może pochwalić się Galeria Laffayette. O dekoracje dba zawsze inna firma. Tym razem ogromne drzewko zostało ozdobione wielkimi cukierkami i ciastkami we wszystkich kolorach tęczy. W dodatku otoczono je unoszącymi się balonami o rozmaitych kształtach. Widokiem takiej choinki zachwycone będzie na pewno niejedno dziecko.

Źródło: www.joydellavita.com


Szwajcaria, dworzec w Zurychu



W sercu hali, na jednym z największych jarmarków świątecznych w Europie stanęło niezwykłe drzewko. Choinka mierzy ponad 50 metrów i została przystrojona tysiącami kryształków Swarovskiego. Patrząc na nią, mam wrażenie jakby była pokryta połyskującym szronem. W dodatku znajdują się pod nią piękne figurki przedstawiające m.in. baletnice i łabędzie. 

Źródło: www.swerin.com


Włochy, Piazza Castello w Turynie


Wielka choinka-instalacja stanęła na zabytkowym placu Piazza Castello w Turynie. Nowoczesną odsłonę świątecznego drzewka zdobi kilkaset tysięcy światełek tworzących kolorowe ornamenty. Włoska choinka robi wrażenie ale osobiście preferuję jej tradycyjną i żywą wersję.

Źródło: www.seeing-torino.blogspot.com

Zdecydowalibyście się na nowoczesną odsłonę choinki? Czy wolicie jej tradycyjną wersję?

Komentarze

  1. Według mnie najładniejsza jest choinka z Nowego Jorku. Taką oczywiście w wielkim pomniejszeniu z chęcią bym ustawiła u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem również 😁 Piękna i klasyczna. Nie potrzebująca wielu ozdób.

      Usuń
  2. Podoba mi się nowojorska choinka - prosta, klasyczna i pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba najbardziej ta z paryża. Ja mam w domu sztuczną choinkę i uważam, że to praktyczne rozwiązanie. Moja choinka jest wzorowana na jodle i do złudzenia przypomina prawdziwą choinkę, a przy tym jest bardzo trwała i stabilna. Moim zdaniem najładniejszy model choinki od firmy Virpol to jodła na pniu. Ja kupowałam w zeszłym roku i potwierdzam, że prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty