Świąteczna lista zakupów - do pobrania w 3 wersjach

Świąteczna lista zakupów do pobrania w 3 wersjach

Tym razem przygotowałam dla Was świąteczną listę zakupów do wydruku w formacie A4. I to w trzech wersjach! Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Pierwsza i druga wersja to lista zakupów, którą możecie przypiąć na lodówce lub w innym widocznym miejscu. Pierwsza została przeze nie podzielona na kolumny z miejscem np. na nazwę jednej z potraw wigilijnych. Pod tytułem można wpisać składniki, które trzeba kupić przed zabraniem się za gotowanie. Drugą listę podzieliłam na dwie długie kolumny, gdzie możecie wpisać zakupy w dowolnej kolejności. Ostatnia wersja to kieszonkowa lista świątecznych zakupów. Na jednej kartce w formacie A4 mieszczą się aż 4 listy, które należy wyciąć a następnie uzupełnić. Przyda się w większej rodzinie gdzie obowiązkiem robienia zakupów można się podzielić z innymi domownikami. Także drukujcie i planujcie listy zakupów bo do świąt coraz bliżej. :) 

Świąteczna lista zakupów z podziałem


Świąteczna lista zakupów do pobrania w 3 wersjach

Świąteczna lista zakupów bez podziału


Świąteczna lista zakupów do pobrania w 3 wersjach

Kieszonkowa świąteczna lista zakupów


Świąteczna lista zakupów do pobrania w 3 wersjach



Również tak jak ja macie manię sporządzania list? Jest duże prawdopodobieństwo, że o czymś zapomnę jeśli tego nie zapiszę :) Która lista będzie dla Was najbardziej przydatna?

Komentarze

Popularne posty