Horror świątecznych porządków. Lista „To do” do pobrania.

Świąteczna lista porządków do pobrania

Jest już grudzień więc do 24.12 będziemy krążyć wokół świąt. Dzisiaj poruszę drażliwy temat jakim są świąteczne porządki. Nie łudźmy się, że kogoś to ominie. Na samą myśl wywołuje dreszcze. Budzi grozę. Powoduje kłótnie i rozbija rodziny. Nie oszukujmy się, że większość świątecznych porządków nie spadnie na nas. Warto jednak przynajmniej spróbować oddelegować część z nich.  Aby nie czuć przytłoczenia, postanowiłam zabrać się za to dużo wcześniej. Wiedząc, że mamy sporo czasu w zanadrzu pracuje się o wiele lepiej. Szczególnie jeśli dokładnie wiemy co i w jakim czasie robić. Dlatego przygotowałam dla Was pomocniczą Listę Świątecznych Porządków. Zapraszam do pobrania  :)

Świąteczna lista porządków do pobrania

Lista świątecznych porządków



Świąteczna lista porządków do pobrania



Lista świątecznych porządków z podziałem na pomieszczenia



Świąteczna lista porządków do pobrania

Lista świątecznych porządków z podziałem na pomieszczenia do samodzielnego wypełnienia



Świąteczna lista porządków do pobrania

Samo wydrukowanie listy jest motywujące. Także zabierzcie się do tego jak najszybciej i zacznijcie planować świąteczne porządki. :) Mam nadzieję, że mój projekt Wam to umili. :)

Komentarze

  1. Wow!! Naprawdę świetny pomysł na zrobieniu listy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Mam manię zapisywania wszystkiego bo wtedy jestem pewna, że niczego nie przeoczę. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty